Te jednowarstwowe, rezonansowe basowe naciągi posiadają opatentowany przez Aquariana „Floating Muffling System”. Są idealnymi towarzyszami dla naciągów z serii Super-Kick ™ i Impact ™ i eliminują potrzebę zewnętrznego tłumienia.
Te jednowarstwowe, rezonansowe basowe naciągi posiadają opatentowany przez Aquariana „Floating Muffling System”. Są idealnymi towarzyszami dla naciągów z serii Super-Kick ™ i Impact ™ i eliminują potrzebę zewnętrznego tłumienia.
Te jednowarstwowe, rezonansowe basowe naciągi posiadają opatentowany przez Aquariana „Floating Muffling System”. Są idealnymi towarzyszami dla naciągów z serii Super-Kick ™ i Impact ™ i eliminują potrzebę zewnętrznego tłumienia.
Membrana 1-warstwowa, seria Regulator. Zastosowany "Floating Muffling System". Rezonant do BD. Dokonałe w połączeniu z serią Impact lub Super Kick. Wykończenie Black. Otwór 7". Rozmiar: 18".
Te jednowarstwowe, rezonansowe basowe naciągi posiadają opatentowany przez Aquariana „Floating Muffling System”. Są idealnymi towarzyszami dla naciągów z serii Super-Kick ™ i Impact ™ i eliminują potrzebę zewnętrznego tłumienia. Efektem jest bęben basowy, który w kilka chwil można nastroić i omikrofonować. Naciągi Regulator ™ są dostępne w kolorze Gloss Black lub White z dużym 7" otworem po środku (RPT), mniejszym 4 i 3/4" na boku (RSM) lub bez otworu (RF). Naciągi wyposażone są w wewnętrzny pie
Te jednowarstwowe, rezonansowe basowe naciągi posiadają opatentowany przez Aquariana „Floating Muffling System”. Są idealnymi towarzyszami dla naciągów z serii Super-Kick ™ i Impact ™ i eliminują potrzebę zewnętrznego tłumienia. Otwór 4 i 3/4".
Czysty, podwójny naciąg basowy. Super-Kick 10 ma dwie warstwy filmu o grubości 10mil, co zapewnia dodatkową siłę, głębię i intensywny atak! Wąski filcowy pierścień jest przyklejony do tylnej części naciągu, aby wytworzyć nisko osadzony, mocny dźwięk. Rozmiar: 20".
Studio-X łączy powlekaną, pojedynczą warstwę o grubości 10mil z lekkim pierścieniem tłumiącym przyklejonym od spodu. Seria SX eliminuje niepożądane wysokie częstotliwości, zachowując jednocześnie ciepły, otwarty i skupiony dźwięk bębna.