Wspaniały i wielozadaniowy hi-hat o szerokiej gamie tonalnej. Został dopracowany w każdym szczególe, by reagować na najmniejsze zmiany artykulacji grającego. Ma przyjemne, piaszczyste brzmienie, bez przejaskrawionych wysokich częstotliwości. Zaprojektował i korzysta z niego sam Dave Weckl.
Dzięki kombinacji ręcznego młotkowania serii HH i HHX, powstał Complex crash o niezwykle bogatym tonie. Surowy bell zapewnia intensywny i donośny dźwięk. Rozmiar thin sprawia, że nawet przy najlżejszych uderzeniach, talerz odzywa się pełną barwą.
Świetna china o wybuchowym, ale szlachetnym charakterze. Szybko się wzbudza i od razu daję piaszczysty, przyjemny ton. Pomimo rozmiaru 14" jest dosyć głośna. Znajdzie zastosowania w każdym gatunku muzycznym.
Ride o doskonale wyważonej barwie. Niezwykle muzykalny i wrażliwy na zmiany dynamiki. Raczej ciemny w swoich charakterze, ale zarazem punktowy. Zawodowy instrument dla najbardziej wymagających perkusistów.
Hi-hat o bardzo bogatym, złożonym charakterze brzmieniowym. Kombinacja różnych technik obróbki nadaję kompleksową paletę dźwiękową-od niskich, ciemnych tonów po jasne, otwarte i szumiące dźwięki. Rozmiar 15" jeszcze bardziej uwypukla te cechy. Każdy perkusista będzie zachwycony możliwościami tych blach!
Świetnie zaprojektowany i wykonany crash typu O-Zone. Szybko się wzbudza i posiada ciemne, przeszywające brzmienie. Rozmiar 19" dodaję natężenia głośności, a podwójne młotkowania niepowtarzalności i dystyngowanego wyglądu.
Znakomita blacha do szybkich akcentów. Wycięte otwory sprawiają, że momentalnie się wzbudza nawet przy lżejszych uderzeniach. Wybrzmienie jest piaszczyste, podobne do talerzy typu china. Świetny instrument do nowoczesnych stylów muzycznych.
Siateczkowe naciągi perkusyjne Aquarian SUPER-MESH mogą zastąpić standardowe naciągi perkusyjne by ćwiczyć na niskim poziomie głośności, lub mogą być też użyte do elektronicznych zestawów perkusyjnych w zastępstwie naciągów na pady. Rozmiar: 24".
Crash o nietuzinkowym brzmieniu, polecany do nowoczesnych gatunków muzyki. Wycięte otwory sprawiają że dźwięk jest szumiący, a wybrzmienie krótkie i skupione. Świetny talerz do podkreślania akcentów w utworze.